måndag 16 mars 2009

Haha...vaknade idag med träningsvärk. I ryggen!! Av alla ställen, men det är för att jag var ute och gick igår med Mira i babyselen. Igår hände inte mycket alls. Det är så råkigt att bara gå hemma. Alla dagar ser likadana ut. Men när våren kommer på riktigt så kanske man blir på bättre humör.

Nu har jag bestämt mig för att fixa felet med datorn som gör att man inte kan lägga upp bilder. Johanna har tjatat :) men jag fixar det nu jocko eller ja jag ska be någon göra det för jag har försökt själv utan resultat som man märker.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Jag har blivit nertjatad om att folk vill att jag skaffar blogg så dom får se Mira och läsa om hur det går men det är så svårt. Tar lite om Mira då.

Igår var hon en riktig liten gangsterunge. Sur, arg, trött och ville ingenting som jag ville. Hon är i vanligafall en jätteglad unge. Nästan aldrig problem men igår ville hon inte vara med. I och med dagen så trodde jag att jag inte skulle får sova men fick sova en hel del faktist. I morse vaknar jag av en glad unge som drar sin mamma i håret och tycker att jag ska gå upp. Men hon ligger gärna kvar. Vill äta lite och somna om. Jag har provat att amma och sen att vi båda ska somna om men hon ger sig inte förrän jag går upp klär på mig osv. Jag har en levade väckarklocka :)

2 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Åhhhh äntligen!!! Jag har lagt upp en bild på Miris:-). Fixa bilder nu!!! PUSS

Jonna sa...

Åh va kul att du skaffat blogg. Lättare att hålla kontakten och se vad som händer i ditt liv. Kram!