tisdag 17 mars 2009

Hej hej!!
Idag har Christian varit här och fixat så man kan lägga upp bilder. Förrut så stängdes hela skiten ner så fort man tryckte på bilden man ville lägga upp och eftersom jag har svårt för att ge mig och allt stängdes ner hela tiden så kan man säga att han har räddat våran dator för fan va arg man blir.

Idag har Mira varit sjukt trött. Sovit nästan hela tiden. Ganska skönt för mig som har kunnat både städa lite, diska duscha hur länge jag ville. Ja alltså Daniel har varit hemma så jag har inte lämnat Mira själv. Mira är väldigt mammig så hon blir skitgrinig när ja går iväg och hon inte har koll på mig. Hon har också blivit en riktig liten gangsterunge som nyper tag med hela handen när hon äter. Håller hårt i mitt hår för att stödja upp sig när man håller henne och när hon väl gör ner sig så gör hon de rejält och är snabb att stoppa ner fötter och händer i bajset när man ska byta på henne så det slutar ändå med att hon måste bada. Det var allt från Grönagatan idag.

0 kommentarer: