lördag 11 april 2009






Hej och Glad påsk!!!
Igår fyllde pappa Daniel år ,grattis grattis !! Så först fixa hemma med ballonger och sen till gränby för att köpa födelsedagspresenter och påskpresenter och godis. Sen kom min familj över för att gratta Daniel och lämna påskpresenter. Tack såå mycket!! Sen på kvällen kom Christian. Jag tyckte jag hade köpt mycket godis när man slog till på ca 1,5 kg, ja då kommer Christian med typ 4 kg. Kul!! :)

Idag har vi varit i Östhammar på påskmiddag hos familjen Veiksaar/Ling. Jättegod mat!! Tack kusin för fin påskpresent//Mira. Nu är vi hemma och Mira har badat och sover nu. När man badar Mira så tar vattnet slut för allt är på golvet och på mig. Blir skönt nu när vi ska få badkar.

Nu ska jag dricka cola och titta på vänner. Klart slut!!

1 kommentarer:

Evamy sa...

Hej!
Vilken söt tjej du fått :) Och ett väldigt fint namn måste jag säga! Aldrig hört det förr tror jag!

Kram, Evamy