torsdag 18 juni 2009

Ett inlägg om Mira

Hej hej hej och trevlig midsommar!! Igår var jag och Mira till bvc. Har inte varit där på två månader nästan, allt såg jättebra ut och bm tycker att Mira utvecklas så fort. Mira är nu 5,5 månader och är 66 cm lång och väger 7125g. Jag trodde dock att hon skulle väga mer för hon är väldigt tung nu. Hon har kommit in i någon period nu att hon inte vill somna själv. Vaknar massa på nätterna, vill inte sova i sin säng och vill helst att man bär omkring på henne tills hon somnar. Inte så skönt för mig just nu eftersom jag kanske har fått någon inflammation i ryggen vid ena skuldran. Vet inte helt säkert om det är det men det är inte bra iallafall.

Nu har Mira börjat få smaka på pure. Något som hon tycker mycket om. Morot är nog det godaste och självklart vatten. Hon dricker nästan hellre vatten än ammar. Havregrynsgröten är också en favorit. Den tyckte till och med jag var god. Med lite salt på bara.

Trevlig helg!!

0 kommentarer: