torsdag 4 juni 2009

Hej heej!...Jag har fått tillsägelse att skärpa mig med bloggandet så jag gör ett nytt försök att börja skriva oftare. Idag har det varit städdag. Inget Mira har tyckt om eftersom hon varit hängig. Hon sov till och med på dagen idag vilket nästan aldrig händer, kors i taket. Men hon sover hela nätterna och ger mig alltid sovmorgon så jag är nöjd. Det har inte hänt mycket alls som inte är det vanliga. Rutinerna. Nästan alla bra program på tv har säsongsavslutning och med lite otur så blir det väl skitväder i sommar och på tv går det bara repriser.
Jaaaa....det var allt för dagen och kvällen. Blir bilder på Mira istället för att jag ska sitta här och knåpa ihop något som ändå inte är intressant. God natt!!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Darling!
Allt du skriver är av intresse tycker vi som läser din blogg. Även dina fina bilder på sötnosen Mira är LIKA intressanta.
PUSS & KRAM
Moster Kia
Var rädda om er!