lördag 23 januari 2010



Heej hej hejja!!! Ja då var det väl dags att skriva ett inlägg igen då kanske. Sen sist så har det ju hänt en del. Jag har börjat jobba nu och gör det jämt. Känns som jag bor på Arlanda. Men det går sjukt bra och jag trivs med både jobbet och folket. Det har varit jul och Mira har fyllt 1 år. Helt sjukt vad tiden går fort men ändå så känns det som det var sååå längesen hon va en liten minigroda. Hon har fått massor av fina julklappar och presenter så pressen på att hitta en annan lägenhet har ju blivit större för snart får vi inte plats bland alla saker. Man är lite kräsen antar jag. Mira både går springer och pratar en del. Mamma, pappa, hej, tack, titta ja dom vanliga. Mycket mer har hänt men jag är sjukt trött och ska upp halv 7 imorrn och jobba. Får ta det en annan dag eller månad :)

1 kommentarer:

Anna sa...

men vet du att du har den sötaste jädra unge ja sätt hehe kram