fredag 20 mars 2009











Igår va jag och Mira hos mamma och pappa. Fikade och så. Sen på kvällen blev det pizza för jag var så sjukt trött och Daniel mådde väl lite dåligt fortfarnde haha....Så himla kul i onsdagsnatt.

Jag vaknar och ska upp på toa och ser hur Daniel ligger snett över hörnet i sängen på nåt konstigt sätt med byxorna nere vid fötterna så säger jag nåt typ " Daniel va fan håller du på med" Han sätter sig rakt upp i sängen och stirrar på mig och säger. "Jag försöker sova" och att han inte alls va full. Haha...det var kul om man va där iallafall och såg hans min.

Just nu väntar jag på Frida så ska vi ut och åka. Handla lite och sånt. Ska bli så kul att träffa henne var ett tag sen nu. Lägger upp några bilder på Mira med hår. Ja eller mitt hår rättare sagt. Tycker hon ser så kul ut. Lite dåliga bilder dock. Va rätt svårt att få till dom när de va mitt hår.

2 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Mosters lilla bäsi!!!!! Så lik pappa sin! Älskar Er! PUSS

Mia sa...

Åh så söt hon är :) Hoppas allt är bra med er!! Sköt om er!! Kramar