lördag 28 mars 2009







Var ett tag sen jag skrev nu men det har varit lite mycket. Känns det som iallafall. I början av veckan hade Mira lite feber och vart sjukt mammig. Skulle absolut somna i mitt knä. Sen när hon blev bra igen så vill hon fortsätta med det. Igår vaknade hon vid 9, somna om efter mat och sov till 10.30. Sen var hon vaken till 20. Hon har varit gnällig i flera dagar och idag så kom jag på att hon förmodligen inte får i sig tillräckligt av mig. Nu får hon ersättning också. Hoppas det blir bättre då.
En sak som har irriterat mig lite. Har köpt nya kläder till Mira och av någon anledning så är allt uppdelat i pojk och flickkläder. Pojkarnas kläder är raka enkla, blått, grönt, vinrött, grått brunt, med tryck som bilar traktorer eller bara coola mönster. Sen tittar man på flickkläderna. Rosa rött vitt rosa rosa rosa. Blommor fjärilar hjärtan. Puffärmar och spets. Jag vill ha enkla kläder i alla olika färger utan att folk tror att jag är mamma till en pojke. Många som tror det.

Sen var jag in på en del hemsidor och tittade efter kläder och hittade sidor där en body kostar 399kr. Helt sjukt. Om det är någon som brukar köpa så dyra bodys till sin 2 månaders skriv gärna till mig och berätta hur det kommer sig. Är sjukt nyfiken.

Jag har ändrat bloggens utseende ett antal gånger nu och det blir fler. Jag får inte till det som jag vill. Blir aldrig nöjd. En dag.
Allt för nu. Over and out!

1 kommentarer:

Johanna sa...

Gud så söt hon är eran lilla TÖS =)