onsdag 30 september 2009

Idag har jag och Mira städat lite och ska snart gå ut en stund. Mira är mer vild än tam och det är inte det lättaste att skriva ett inlägg med henne i knät som ska titta och känna på allt. Mira har redan börjat få ena övertanden halvt ute nu. Och jag såg att två till är påväg. Jag trodde inte att det skulle gå så fort.
Hon reser sig och står själv och klättrar hej vilt i möblerna. Nu kryper hon ut från vardagsrummet också. Förut stannade hon vid ingången och "ropade"skrek tills man kom och hämtade henne :). Ska bli skönt när vi flyttar och hon får eget rum att leka i.

Tråkigt att kändisdjungeln är slut! JAA jag erkänner....Jag tittade på alla avsnitt..när man väl börja titta så fastnade man. Jag tycker det va mysigt att titta med en kopp kaffe och lite tända ljus. Har inte hört en enda som sagt att dom gillade de men jag går mot strömmen :) Lägger in lite bilder senare. Hej då så länge!!

0 kommentarer: