fredag 2 oktober 2009

Fullt upp hela dagen!!

Ja det är precis vad det har varit idag. Richard kom vid halv 11 och vi har fikat och pratat sen gick vi upp till gränby med Mira och handlade lite. Efter det åkte Rickii hem och då kom vår fjärde familjemedlem Christian som alltid kommer på fredagarna. Vi har ätit mat och fredagsmyst. Nu har Daniel åkt hem till Christian och Mira sover.
Jag dricker ett glas vin och ska snart till att färga håret. Ganska mörkt faktist. Färgen heter espresso så vi får väl se hur det blir :) Imorgon ska vi till mamma och pappa och fira pappi som fyllt år. Jag får återkomma med lite bilder senare ikväll för jag hittar inte sladden till kameran.

Många som frågat mig vad det är för jobb jag ska börja på så till er som jag inte sagt det till så är det som kallskänka och lite varmkök också. Gjorde prov igår för att få badge och första gick jättebra men andra höll jag på att få krupp på. Missa 4 gången på SAMMA fråga. Men nu är det gjort så snart Here I come arlanda :) Trevlig helg!!

0 kommentarer: