söndag 20 september 2009


Idag har jag och Mira varit i Östhammar med mamma. Mira va sjukt grinig men det gick bra iallafall. Johanna klippte ju mig och det blev faktiskt bra. Men nu när jag kom hem och kollat lite så vill jag nog ha kortare. Och till och med kanske färga det mörkare. Kanske mörk mörk brunt? Har inte färgat håret sen jag var 16. Men vi får se.

Börjar bli sjukt nervös inför tisdag. Inte för hur intervjuen ska gå för om det är något jag kan så är det att prata haha....men jag är nervös för jag har en känsla att jag kommer komma försent. Ska nog åka 2 timmar innan så man har god tid på sig :). Tidigare i veckan så ville jag nästan grina för jag vill hellre vara hemma med Mira men nu känner jag att jag verkligen vill börja jobba. Aja. Föresten mamma!! Det blev kött pommes och bea!! Hahaha.....Kul sen jag kom hem har jag inte kunnat sluta tänka på "Ja, är allt bra nu" "Jaa aaa" går iväg "KLICK" Hahahaha.....aahhh....ja va fasiken är det för familj man har levt med i 23 år. Förklaring till varför man är som man är :)

God natt!!!

0 kommentarer: