onsdag 14 oktober 2009

Ta bort formatering från markering


Snöö idag....åhh vad jag längtar till det blir ordentligt med snö. Jag längtar till december och julen. Jag älskar månaden december. Bästa på året. Med ljusstakar och stjärnor i fönstren och kalleAnkagran och julklappar. Idag har det varit en bättre dag för Mira. Ahh förutom at hon har en blå bula i pannan men hon har inte varit hängig. Såg idag att det är fler tänder. Haha snart har hon hela tandrader som Christian drömt.

På eftermiddagen var Mira och jag ut och det var skitkallt så Mira har badat och ligger just nu och sover. Jag har bakat och imorgon blir det städning och mer bakning. Längtar efter Daniel!! Vill att han ska komma hem nu. Vi har bara varit ifrån varandra en gång tidigare och det var när jag var i Polen i 4 dagar. Ska passa på att skriva Grattis syster, Sebbe och Ossian som ska få en liten bebis till!! Åhh vad jag längtar...även fast det är långt kvar tills man får hålla en bebismysing. Mira börjar bli så stor nu att hon känns inte som en bebis. Va träligt jag tycker det är att komma på vad man ska skriva varje gång jag gör ett inlägg. Det händer inget speciellt kul i mitt liv. God natt!! Slumpar fram två bilder istället...

1 kommentarer:

Anna sa...

hahah fy fan va sööt hon är :) en riktig bus fia kram