torsdag 15 oktober 2009

Bullbak och busungen!!


Va!? Ett inlägg idag igen?? Ja nu får man ju nästan ta och lugna ner sig:)

Idag har vi städat Mira och jag. Eller jag städar och Mira skrubbar tv-bänken med tandborsten eller kör blöta majsbågar under gåstolen runt runt på golvet. Jaa. Imorgon kommer Daniel hem...Åhh så skönt. Har saknar honom och det är ju bra. Dom säger att när man fått barn kommer första krisen när bebisen är runt 9 månader. Håller tummar och tår!!

När Miris hade gått och lagt sig ikväll så satte jag igång med bullbak IGEN. Andra gången på två veckor och igår var det mockarutor. Jag har bara ätit två bullar. Nej men jag älskar att baka och Daniel Christian Mira älskar att äta.


Mira är så gullig. Förut när hon sovit middag så "ropade" hon alltid när hon hade vaknat. Det gör hon inte längre för nu har hon upptäckt att man kan stoppa ut armarna och plocka grejer utanför sängen. Hmmm... Så idag när jag kom in så satt hon bara där i sängen och tittade på mig, flinade och såg lurig ut. Visade sig att hon fått tag i grejer och gömt under täcket....Haha va jag skrattade. Sen blev det till att möblera om lite så hon inte får tag i lampsladdar eller något som kan vara farligt. Bilden är tagen precis när jag kom in. God natt!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa vill ha bullar, tack !!!!!!