söndag 29 november 2009


Attans vad flitig jag är på att uppdatera. Var bara en månad sen och det är ungefär då det börjar komma klagomål. Jag har ju börjat jobba nu så 5 dagar i veckan är jag på arlanda. Ibland är jag i gottsunda någon av dagarna och hoppar in något pass. Jag trivs jättebra på arlanda. Kul jobb, sjuka roliga människor och mycket att göra hela tiden. Det som är negativt är väl att från att jag lämnar hemmet till att jag är hemma på kvällen så har jag varit borta minst 12 timmar. Hinner vara med Mira någon timme eller två tills hon ska gå och sova och jag med för att jag snart ska upp och jobba igen.
Äntligen är det första advent och decembermånad börjar snart. Jag har redan pyntat en del och det kommer bli 10 gånger mer när jag har tid. Mira mår jättebra och är mer vild än tam. Står helt själv men vågar inte riktigt gå än. Har tagit något litet steg bara.

Nu ska jag dricka kaffe och titta klart på ensam hemma. Ha en trevlig vecka!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen !!!!!!!!!
mamma och pappa